Kleine shoplog ZARA

Vorige week moest ik bijna een uur op de bus wachten om weer naar huis te gaan. In plaats van te wachten, besloot ik mijn tijd te verdoen in de ZARA. De tijd ging toen tien keer zo snel voorbij haha! Bijna de hele winkel bestond uit sale artikelen en ik ben er dan ook lang gebleven. Uiteindelijk ben ik wel bijna twee uur in de ZARA geweest, te leuk die kortingen! Het was er zoals je zult begrijpen ook best wel druk. Ik nam veel mee naar de paskamer, maar uiteindelijk heb ik maar twee kledingstukken gekocht. Deze laat ik nu zien.



Dit leuke peplum topje was er helaas niet meer in mijn maat, maar gelukkig paste een maat kleiner ook! Hij was afgeprijsd van 29,99 euro naar 19,99 euro.


Toevallig heeft dit rokje dezelfde kleuren als de top, alleen is de rok meer beige. Ik ga hem combineren met een simpel zwart topje, casual and simply chic dus. Ook deze was afgeprijsd van 29,99 euro naar 19,99 euro.

Zoals je ziet draag ik vaak kleren met neutrale kleuren, omdat ik dat het mooist en handigst vind. Ik heb heel veel zwarte, witte, beige, grijze en lichtbruine kleding. Deze kledingstukken vallen dus ook onder deze categorie. Morgen ga ik op vakantie naar Kos met mijn moeder en zusje en dan zal ik de rok en de top vast vaak dragen!

2 opmerkingen: