Life lately | Enjoying holiday

Deze week heb ik niet veel gedaan, maar dat vond ik ook wel een keer fijn. Ik ben de afgelopen twee maanden namelijk twee keer op vakantie geweest, druk bezig geweest met klussen/verhuizen en ik moest in het begin van de vakantie ook redelijk veel werken. Ik vond dat ik daarom wel een rustig weekje had verdiend.

In het begin van de week ben ik even naar Groningen geweest om te kijken hoe het stond met mijn 'huisje'. Ik heb er een paar spullen gebracht die nog thuis stonden en ik heb gelijk ook nog wat dingen in Groningen gekocht. Zo wordt de woonkamer al een stuk voller en gezelliger. Het was erg druk in Groningen, omdat het zulk mooi weer was. Ook besloot ik om een nieuwe agenda te gaan kopen, dat vind ik stiekem heel erg leuk! Mijn oude agenda kan ik niet meer gebruiken, want deze liep maar tot begin augustus en ik heb natuurlijk wel een nieuwe agenda nodig voor aankomend studiejaar. De agenda's vielen mij dit jaar heel erg tegen. Gelukkig heb ik in een klein boekenwinkeltje een heel schattige agenda kunnen vinden van Lief!


Zondagavond ben ik met de trein naar de woonplaats van mijn vriend gereisd. Hij was met zijn vrienden een weekje naar Spanje en ik besloot hem te verrassen door bij hem thuis te zijn wanneer hij maandagochtend terug zou komen van vakantie. Gelukkig vond hij het een hele leuke verrassing. Ik ben er gelijk een hele week gebleven. Helaas was hij de hele week redelijk ziek. Toch hebben we nog een paar leuke dingen gedaan.

Donderdag zijn we samen gaan lunchen. Het was heel erg mooi weer, dus we wilden niet thuis blijven. We zijn bij een heel goed lunchcafé bij hem in de buurt gaan lunchen. Ik bestelde een speltbol carpaccio en hij nam kaaskroketjes met brood en een sausje. Het smaakte heel erg goed! Die avond moesten we koken, dus daarna hebben we samen boodschappen gedaan. We hebben een tortilla pizza gemaakt met tomatenpuree, mozzarella, oregano en rucola. Het recept kun je hier vinden!

Zaterdag gingen we een dagje naar de dierentuin in Amsterdam, Artis. Ik vond het echt een mooi en gezellig park. Je ziet ook goed dat het vroeger een soort stadspark is geweest. Het park was tot 's avonds 9 uur open. 



We hebben gezien hoe de pinguïns werden gevoerd. Mijn vriend vind die dieren geweldig haha.



1 opmerking: