New in: MAC lippenstift Captive


Het is moeilijk om alvast te bedenken wat ik graag voor mijn verjaardag wil, maar ineens wist ik het: een MAC lippenstift. Ik heb veel andere lippenstiften van Catrice en andere budget make-up merken, maar die bevallen mij toch niet helemaal. De kleur slijt snel van mijn lippen en na bijvoorbeeld eten en drinken is de kleur bijna vrijwel helemaal van je lippen verdwenen. Hier was ik niet meer zo tevreden over en daarom ben ik al een tijdje op zoek naar een kwalitatief betere lippenstift. Op internet en van vriendinnen hoorde ik goede verhalen over de lipsticks van MAC, niet zo budget als ik gewend ben maar blijkbaar wel helemaal het geld waard!

Afgelopen donderdag bezocht ik de Douglas waar een behulpzame verkoper mij hielp met het uitzoeken van een geschikte kleur. Ik zag namelijk heel wat mooie lipsticks, maar ik wist niet goed welke ik nou precies wilde en wat voor kleuren goed bij mijn gezicht, ogen en huid passen. Ze raadde mij Captive aan, omdat deze oudroze/plum-paarse lipstick mijn groene ogen beter liet uitkomen en goed bij mijn huid en haarkleur past. Omdat ik relatief donkere wimpers, haar en wenkbrauwen heb, maar wel over lichte ogen beschik, kan ik best een wat donkere kleur op mijn lippen dragen. Ze bracht hem met een kwastje aan op mijn lippen en hij stond erg mooi. Ik heb nog andere kleuren geprobeerd, maar deze was gelijk favoriet.




De lipstick is romig, vol en geeft heel veel kleur af. Captive is vrij heftig, goed zichtbaar, maar niet opdringerig. Het is eigenlijk een hele opvallende kleur, maar ik kan hem vrij goed hebben. Hij blijft met gemak een uur of vier zitten, zonder bijwerken. Ook met eten en drinken blijft de kleur goed zitten, ideaal! Verder zorgt de Satin finish ervoor dat de lipstick niet in de lijnen van mijn lippen trekt, de lipstick draagt heel erg fijn. Ik vind het een heel mooi kleurtje voor de herfst die alweer voor de deur staat. 







Wat vinden jullie van mijn eerste MAC lipstick?

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleur zeg meis. Ik ben echt benieuwd hoe hij jou staat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleur lipstick! Liefs Gea www.glamview.nl

    BeantwoordenVerwijderen