Shoplog Primark

Afgelopen dinsdag ben ik met mijn zusje en moeder naar de Primark in Almere geweest. Het was namelijk alweer een hele lange tijd geleden dat ik een bezoekje gebracht heb aan deze winkel. Ik heb niet veel gekocht, maar ik ben wel heel blij met de dingen die ik meegenomen heb. Dingen die ik altijd meeneem van de Primark zijn haarelastiekjes en riempjes. De riempjes zijn erg goedkoop en de haarelastiekjes passen altijd precies drie keer om mijn haar als ik het vast wil doen. Handig!



In broeken ben ik heel kieskeurig en ik had dan ook niet verwacht dat ik bij de Primark een broek zou kopen, omdat ik de broeken van de Primark meestal niet mooi vind. Deze vond ik wel erg leuk en hij paste ook nog! Dat laatste is zeldzaam en daarom heb ik hem maar gekocht. De broek was 17 euro.


Ik heb eigenlijk altijd diamantenknopjes of parels in mijn oren, nooit hangers of andere soort oorbellen. Ik koop daarom eigenlijk niet zo vaak oorbellen. Deze vond ik erg leuk!


Deze riempjes waren te koop in een setje voor 3 euro, lekker goedkoop. Broeken zitten bij mij eigenlijk nooit perfect en daarom heb ik meestal een riem om zodat de broek beter zit.



En dan nog dit t-shirt met lange mouwen. Het is een simpel, maar toch leuk shirt die eigenlijk altijd wel aan kan. Hij zit ook heel erg mooi. Ook vind ik het leuk dat dit t-shirt een V-hals heeft, dit zie je namelijk niet meer zo vaak. Ik vind dit mooier staan bij mezelf. Ik heb hem gekocht voor 10 euro!

Zoals gezegd heb ik ook nog elastiekjes gekocht. In totaal was ik 36 euro kwijt, eigenlijk niet eens zoveel voor Primark begrippen haha. 

Na afloop hebben we nog even gegeten bij Delifrance in Almere waar ik een warme chocolademelk met slagroom en een cheesecake heb besteld. Mijn moeder en zusje namen beide een luxe belegde baquette. Het was een leuke dagje!

Wat vinden jullie van mijn aankopen?

2 opmerkingen:

  1. Ik ben echt al tijden niet meer bij de Primark geweest, toch weer eens doen. Vooral die riempjes zijn handig :)

    BeantwoordenVerwijderen