Een nieuw begin

Ik heb besloten om opnieuw te beginnen met mijn blog. De afgelopen weken ben ik erg druk geweest en had ik eigenlijk weinig tijd om te bloggen. Ook moet ik toegeven dat ik weinig zin had om met mijn blog bezig te gaan. Ik was namelijk niet erg tevreden over mijn posts. Vooral de kwaliteit van de foto's was behoorlijk slecht en daar ergerde ik me aan. Ik vind het zelf erg belangrijk dat blogs mooie en kwalitatief goede foto's hebben.


Zoals gezegd begin ik opnieuw en daarom heb ik al mijn oude berichten verwijderd. Ik zal vanaf nu vaker gaan posten en bij deze berichten zal ik betere en mooiere foto's plaatsen. Dat moet hopelijk wel lukken, want ik heb namelijk vandaag een nieuwe camera gekocht. Ik ben vanaf nu de gelukkige bezitter van een Nikon Coolpix P530. Het is geen spiegelreflex camera, maar wel een camera die scherpe foto's maakt en goed kan inzoomen. Ook vind ik het design erg mooi. Het is een strakke zwarte camera met zilveren details. Daarnaast is hij erg handig in gebruik en totaal niet moeilijk te begrijpen. Daar ben ik wel blij mee, want eerlijk gezegd is dit mijn eerste eigen camera. Voorheen gebruikte ik vaak de camera op mijn mobiel of pakte ik weleens de camera van mijn moeder. Deze camera's zijn in vergelijking met mijn nieuwe camera relatief slecht.

Dinsdag ga ik op vakantie naar Marmaris en dan gaat mijn nieuwe camera natuurlijk mee. De komende dagen ga ik nog even oefenen met foto's maken en hopelijk kom ik dan na de vakantie met mooie foto's terug. Ik beloof jullie dat ik ze laat zien in het verslag over mijn vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten